Obsługa Klienta

zwroty i wymiany

KROK PO KROKU - JAK WYMIENIĆ LUB ZWRÓCIĆ PRODUKT?

  1. Pobierz formularz zwrotu lub wymiany – wydrukuj go i dokładnie wypełnij. Wymiany i zwroty bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem nie bedą rozpatrywane. Prosimy dołączyć dowód zakupu (paragon).
  2. Wyślij produkt razem z formularzem na adres:
    SKLEP INTERNETOWY BYTOM 
    ul. Mielczarskiego 47 budynek 8A
    25-709 Kielce
    z dopiskiem „BYTOM E-SKLEP - zwrot/reklamacja”
  3. BYTOM rozpatruje wnioski nie później w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
  4. Koszt zwrotu (odesłania) zakupionego produktu ponosi Klient.
     

Klient może również dokonać zwrotu towaru w dowolnym sklepie firmowym Bytom. Lista sklepów przyjmujących zwroty znajduje się TUTAJ. Sklep wydaje Klientowi potwierdzenie dokonania zwrotu towaru. Sklep nie dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty, której rozlicznie odbywa się zgodnie z § 6 ust 4 Regulaminu.

 

X

E-sklep

Podaj login.

Podaj hasło.

BYTOM KLUB - Program lojalnościowy

Zaloguj do BYTOM KLUBU

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.
Zamknij