• {{ cart_dropdown.count }}
    Ostatnio dodany produkt
    {{ cart_dropdown.item.name }}
    PLN {{ cart_dropdown.item.options.price_final | nf }}
    PLN {{ cart_dropdown.item.options.price_basic }}
    Wartość produktu: {{ cart_dropdown.item.subtotal | nf }} PLN Ilość {{ cart_dropdown.item.qty }}
    Wartość zamówienia: {{ cart_dropdown.total | nf }} PLN
    Przejdź do koszyka

 

Kolekcja, która łączy świat współczesnego krawiectwa męskiego z polskim malarstwem. 

 

Kolekcja czerpie z charakterystycznych dla Rafała Bujnowskiego obrazów olejnych z cyklu „Lamp Black” („Lamp Black” to nazwa czarnej farby olejnej Winsor & Newton o numerze 25, którą konsekwentnie maluje prace z tej serii). Istotą tych monochromatycznych obrazów jest takie uformowanie powierzchni malarskiej, aby pod wpływem światła, różnych jego walorów, kątów padania, temperatury i natężenia, osiągnąć iluzję trójwymiarowości i wielobarwności. Chcąc ten efekt uzyskać w produktach połączono czarne tkaniny o różnych splotach i odcieniach - dzięki temu zabiegowi zostało wzmocnione wrażenie przestrzenności. Motywem przewodnim kolekcji jest czerń, która ze względu na materiał i zestawiania staje się zróżnicowana.

 

ULTRA BLACK to linia, w skład której „trywialnie” wchodzą tylko i wyłącznie czarne ubrania. Ale czerń jest różna; zróżnicowana jak w malarstwie Rafała Bujnowskiego, które było bezpośrednią inspiracją. Monochromatyczność nie jest nudna, jest poszukiwaniem… próbą zestawienia czerni o różnych walorach.  Czerń jest klasyczna, ale odpowiednio ubrana w formę zaciera granicę patosu i użyteczności – mówi Marcin Żukowski, Główny Projektant marki Bytom.

Kolekcja ULTRA BLACK jest dostępna w sklepach koncepcyjnych i sklepie internetowym BYTOM.