Obsługa Klienta

reklamacje

KROK PO KROKU - JAK ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?

  1. Formularz reklamacyjny  – wydrukuj go i dokładnie wypełnij. Reklamacjie bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem nie bedą rozpatrywane
  2. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem na adres:
    SKLEP INTERNETOWY BYTOM 
    ul. Mielczarskiego 47 budynek 4A
    25-709 Kielce
    z dopiskiem „BYTOM E-SKLEP - reklamacja”
  3. Reklamowy produkt wraz z formularzem można dostarczyć również do sklepu stacjonarnego.
  4. BYTOM rozpoznaje reklamację nie później w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
     

Bytom jest zobowiązany do dostarczenia Klientom towar bez wad fizycznych i prawnych. Jeśli sprzedany towar ma wady fizyczne lub jest w inny sposób niezgodny z umową Klientowi przysługuje prawo do jego bezpłatnej naprawy lub wymiany na nowy.

Koszty przesyłki towaru ponosi Klient. W razie uznania reklamacji za zasadną Bytom zwraca Klientowi koszty przesyłki nie większe jednak niż koszt normalnej przesyłki poleconej.  

Reklamacje i uwagi dotyczące funkcjonowania E-sklepu należy zgłaszać na adres poczty e-mail e-sklep@bytom.com.pl

Pliki do pobrania:

Formularz reklamacyjny

X

E-sklep

Podaj login.

Podaj hasło.

BYTOM KLUB - Program lojalnościowy

Zaloguj do BYTOM KLUBU

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.
Zamknij