• {{ cart_dropdown.count }}
    Ostatnio dodany produkt
    {{ cart_dropdown.item.name }}
    PLN {{ cart_dropdown.item.options.price_final | nf }}
    PLN {{ cart_dropdown.item.options.price_basic }}
    Wartość produktu: {{ cart_dropdown.item.subtotal | nf }} PLN Ilość {{ cart_dropdown.item.qty }}
    Wartość zamówienia: {{ cart_dropdown.total | nf }} PLN
    Przejdź do koszyka

TRZY POKOLENIA POLSKICH FOTOGRAFÓW

 

PASJA to tytuł przewodni kampanii marki BYTOM na sezon jesień – zima 2017.

Pomysł na najnowszą odsłonę BYTOM powstał w oparciu o główne założenie marki: SZTUKA KRAWIECTWA OD 1945, w którym istotną cechą jest tworzenie produktów z niezwykłą starannością i dbałością o jakość w oparciu o wieloletnią tradycję w zakresie męskiego krawiectwa. Istotnym elementem był również fakt, że marka BYTOM koncentruje się, poprzez różne działania, na przypominaniu o polskim dziedzictwie kulturowym. Obszary kultury i sztuki, do których nawiązywano do tej pory to malarstwo, literatura, muzyka, film, teatr, tym razem postanowiono odnieść się do fotografii. Zaproszono do współpracy i sesji zdjęciowej trzech znanych polskich fotografów, których łączy pasja fotografowania a każda z wybranych postaci reprezentuje jakość w swojej dziedzinie: Tadeusz Rolke – jeden z najwybitniejszych polskich fotografów – IKONA polskiej kultury – prekursor fotografii reportażowej, dla którego fotografia to pasja, namiętność i powołanie; Marek Straszewski – jeden z najbardziej znanych fotografów w Polsce specjalizujący się w portretowaniu znanych osobistości, współpracujący z wieloma magazynami o modzie w Polsce i zagranicą oraz Przemek Dzienis – przedstawiciel nowoczesnego nurtu fotografii, tworzący proste w formie, ale precyzyjnie skomponowane prace, dalekie od patosu i nie podatne na nadinterpretacje. Dzięki temu wyjątkowemu zestawieniu trzech różnych osobowości, powstał niebywały projekt zdjęciowy przejawiający się w sposobie jego wykonania, gdzie fotografowie są bohaterami fotografii.

Autorem pomysłu i wykonawcą zdjęć jest Marek Straszewski.