Jubileuszowy Pokaz Kolekcji BYTOM za nami. Celebracja 80. lecia marki odbyła się
w Zamku Ujazdowskim z udziałem znanych osobowości kultury i najważniejszych ogólnopolskich mediów! 15 września w eleganckiej scenerii warszawskiego Zamku Ujazdowskiego, marka BYTOM uczciła swoje 80-lecie, prezentując gościom jedno z najbardziej wyrafinowanych wydarzeń modowych tego roku.
Kolekcja przygotowana specjalnie na tę okazję została zaprezentowana przez znakomite osobowości. Obecność gwiazd była zarówno artystycznym, przyjacielskim gestem, ale też subtelnym hołdem dla idei pokoleniowości, klasy i ponadczasowego stylu, które BYTOM konsekwentnie realizuje od ośmiu dekad.
Entuzjazmowi, oraz oklaskom gości nie było końca. Wyjątkową uwagę przykuły kobiety na wybiegu, które zredefiniowały męski garnitur, dzięki kreatywnej wizji twórców kolekcji. Niecodzienna odsłony męskiej linii projektowej zaintrygowała i pokazała, że marka prezentuje wysoki standard szycia na miarę oraz jest przygotowana do nieszablonowych działań.
Piotr Stramowski
Tomasz Raczek
Marcin Dorociński
Adam Leja
Jan Frycz
Agata Ubysz
Katarzyna Grochola
Artur Krajewski
Dorota Wiliams
Andrzej Pągowski
Maciej Rock
Maria Sadowska
Robert Listwan
Małgorzata Walewska
Renata Dancewicz
Jul Łyskawa
Adrian Łabanowski
Sebastian Stankiewicz
Małgorzata Frycz
Mateusz Hładki
Zbigniew Bielak
Franco Brovelli
Mateusz Łasowski
Joanna Gaudziak
Janusz Noniewicz
Rafał Olbiński
Marta Wojtal
Krzysztof Rygielski
Michał Dworczyk
Krzysztof Zarzecki
Marek Straszewski
Piotr Kmioła
Anna Imiela
Aleksander Lange
Projekty zaprezentowane podczas pokazu intrygująco łączyły nonszalancję oraz precyzyjną zabawę formą – na bazie tradycji krawiectwa i ponadczasowej klasyki. Unikatowe kroje, wysokiej jakości tkaniny, indywidualne dopasowanie, konsekwentna paleta kolorów, wszystko to podkreśliło tożsamość marki, która nie podąża za modą, lecz tworzy jej własne reguły. Obecność głównego sponsora wydarzenia – legendarnego włoskiego producenta tkanin gatunkowych Vitale Barberis Canonico, podkreśliła rangę jakości i kunsztu wydarzenia.
Wśród gości znalazły się najważniejsze nazwiska branży, redaktorzy tytułów takich jak Vogue Polska, Viva, Twój Styl, Elle Polska, przedstawiciele świata biznesu i sztuki oraz sponsorzy wydarzenia: Lexus, Mastercard i PKO BP. Nie zabrakło refleksji, wzruszeń, uznania dla projektów oraz przedstawicieli marki. Subtelna gra świateł oraz elegancka, minimalistyczna oprawa wizualna spójna z każdym detalem aranżacji wnętrza – zbudowały wspólne doświadczenie.
Dzięki streamingowi na ekranach DOOH w czterech największych miastach Polski
oraz transmisji na żywo w serwisach WP, Interia, YouTube i stronie marki, pokaz stał się wydarzeniem ogólnopolskim – dostępnym nie tylko dla wybranych, ale dla wszystkich, którzy cenią awangardowe pomysły oraz ponadczasową estetykę. Stylowa opowieść o rzemiośle, tradycji oraz odwadze pozostania sobą w dynamicznie zmieniającym się świecie wybrzmiała w sposób niebanalny. Tym wydarzeniem marka udowodniła, że w świecie szybkiej mody prawdziwa siła leży w konsekwencji, dziedzictwie oraz autentyczności. To właśnie te wartości, zaimplementowane w niezapomnianą i wyjątkową celebrację – pozostaną z nami na długo.
Szanujemy Twoją prywatność
Chcemy Cię poinformować, że wykorzystujemy pliki cookie i podobne technologie do:
- Obsługi funkcji niezbędnych do prawidłowego i bezpiecznego działania naszej strony internetowej.
- Obsługi funkcji, które pozwalają zwiększyć użyteczność strony internetowej i dopasować wyświetlane treści do doświadczeń użytkowników.
- Celów statystycznych, marketingowych, personalizacji reklam.
W tych celach zbieramy dane o użytkownikach, zdarzeniach i urządzeniach.
Jeśli wybierzesz opcję „OK”, wyrazisz zgodę na udostępnienie powyższych danych nam i podmiotom trzecim (nasi partnerzy).
Wybierz „Ustawienia” aby zapoznać się ze szczegółami i zarządzać opcjami. Możesz zmienić swoje preferencje w każdym momencie z poziomu polityki prywatności.