• {{ cart_dropdown.count }}
    Ostatnio dodany produkt
    {{ cart_dropdown.item.name }}
    PLN {{ cart_dropdown.item.options.price_final | nf }}
    PLN {{ cart_dropdown.item.options.price_basic }}
    Wartość produktu: {{ cart_dropdown.item.subtotal | nf }} PLN Ilość {{ cart_dropdown.item.qty }}
    Wartość zamówienia: {{ cart_dropdown.total | nf }} PLN
    Przejdź do koszyka

JAK KUPOWAĆ W E-SKLEPE

W tej części znajdziesz najczęściej zadawane pytania

dotyczące składania zamówień w sklepie internetowym marki BYTOM 

W przypadku kiedy nie rejestrowałeś się na nowej stronie a miałeś konto na starym Sklepie Internetowym, niestety należy stworzyć nowe konto.

Po zmianie systemu Sklepu Internetowego nie było możliwości przeniesienia bazy klientów z przyczyn od nas niezależnych.

 

Jeżeli jednak zakładałeś konto na naszej nowej stronie a problem dalej występuje, sprawdź dokładnie wpisany login oraz hasło lub spróbuj je odzyskać klikając na przycisk Zapomniałem hasła. W przypadku gdy żadne z powyższych kroków nie przyniosą rozwiązania, zadzwoń lub napisz do naszego Biura Obsługi Klienta. 

Pon. - Pt. od 9:00 do 15:00

Numer telefonu: (42) 231-58-09

e-mail: e-sklep@bytom.com.pl

 

Proces zakupowy w sklepie internetowym BYTOM składa się z kilku prostych kroków:

 

KROK 1

W menu ofertowym e-sklepu wybierz interesującą Ciebie kategorię produktową.

  

 KROK 2

Z listy produktów wybierz produkt, który Ciebie zainteresował.

 

 

 

 KROK 3

Zapoznaj się ze szczegółami przedstawionymi na karcie produktu, wybierz rozmiar oraz ilość. Dodaj produkt do koszyka. 

 

 

KROK 4

W prawym górnym rogu pojawi się panel z dodanym przez Ciebie produktem. W tym miejscu zawsze możesz podejrzeć ostatnie produkty, które umieściłeś w koszyku. 

 

 

 

  

KROK 5

Naciskając przycisk "przejdź do koszyka" znajdujący się na paneleu opisanym w kroku 4 przejdziesz do widoku pełnej zawartości koszyka. Na tym etapie powinieneś wybrać formę dostawy oraz sposób płatności. Do dyspozycji masz dostawę za pomocą kuriera lub odbiór w salonie stacjonarnym BYTOM. Zapłacić możesz natomiast, w zależności od wybranej formy dostawy, za pomocą e-płatności lub "za pobraniem".

 W koszyku możesz:

  1. usunąć produkt z zamówienia lub jeżeli jesteś zalogownym użytkownikiem przełożyć go do garderoby
  2. zwiększyć lub zmniejszyć liczbę sztuk modelu w zamówieniu
  3. skorzystać z dodatkowej promocji w postaci kodu rabatowego
  4. przejść do złożenia zamówienia

 

KROK 6

Na tym etapie możesz się zarejestrować i korzystać z dodatkowych korzyści, jakie otrzymują kupujący posiadający konta w sklepie internetowym BYTOM lub zdecydować się na dokończenie procesu zakupowego bez rejestracji w sklepie intrenetowym. 

 

 KROK 7
W tym miejscu możesz wpisać dowolny adres dostawy na terenie Polski lub skorzystać z odbioru zamówionych produktów w jednym z salonów BYTOM. Możesz również wybrać dodatkową opcję zakupow z wystawieniem faktury VAT.

 

   

KROK 8
Ostatnim etapem jest dokonanie płatności. Możesz wybrać płatność za pobraniem lub dokonać płatności korzystając z paltformy DOTPAY. W przypadku tej ostanieniej płatności możesz dokonać zakupu korzystając z karty kredytowej, karty płatniczej lub dokonać szybkiego przelewu pieniędzy ze swojego konta bankowego na rachunek BYTOM S.A.

  

 

Na wskazany przez Ciebie adres e-mail, w kolejnych etapach, będziemy informować o zmianie statusów realizacji Twojego zamówienia. Otrzymasz od nas również link, za pomocą którego będziesz mógł śledzić drogę swojej paczki od momentu nadania do dostarczenia jej pod adres docelowy.

Produkty w sklepie internetowym BYTOM można kupować korzystając wyłącznie z oprogramowania sklepu. Nie można zamówić produktów za pomocą telefonu lub e-maila.

 

Po złożeniu zamówienia w sklepie internetowym BYTOM dokonywanie zmian w zamówieniu nie jest możliwe. Wynika to z pełnego zautomatyzowania procesu zamówienia, kompletacji oraz wysyłki towaru.

Zamówienie możesz anulować. W tym celu należy jak najszybciej skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. 

Pon. - Pt. od 9:00 do 15:00

Numer telefonu: (42) 231-58-09

e-mail: e-sklep@bytom.com.pl

 

Dołożymy wszelkich starań, aby realizacja złożonego zamówienia przebiegła sprawnie i zakupione produkty trafiły do Ciebie w jak najkrótszym czasie.

Łączny czas realizacji zamówienia to maksymalnie trzy dni robocze. Czas ten liczony jest w zależności od wybranej przez Ciebie formy płatności:

  1. w przypadku wybrania płatności przy odbiorze zamówionego towaru (płatność za pobraniem) – wskazany czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia wysłania do Ciebie wiadomości elektronicznej (e-mail) z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji,
  2. w przypadku wybrania płatności z góry kartą kredytową (Visa, MasterCard) lub przelewem internetowym bankowości elektronicznej – wskazany czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia otrzymania przez BYTOM potwierdzenia poprawnego wykonania płatności przez podmiot realizujący płatności,
    Przesyłki wysyłane są od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy dla Rzeczypospolitej Polskiej. 

Uwaga! 

W czasie promocji i wyprzedaży czas dostawy z naszego sklepu internetowego może ulec wydłużeniu.

Założenie konta w sklepie internetowym BYTOM nie jest warunkiem koniecznym do kupowania oferowanych przez nas artykułów. Nie jest więc wymagana rejestracja w sklepie internetowym.

Jednak dzięki założeniu konta w e-sklepie zyskasz wiele atrakcyjnych możliwości np. będziesz mógł zdobywać przy każdych zakupach punkty rabatowe, z których będziesz móg skorzystać już przy nastepnych zakupach w sklepie internetowym lub w naszej sieci salonów BYTOM. Dzięki temu kupowane przez Ciebie towary będą mogły być tańszę nawet aż o 50% wartości nominalnej. 

Konto można założyć w dowolnym momencie korzystając z funkcji "rejestracja" znajdującej się po prawej stronie belki w topie sklepu internetowego.

  

Konto w sklepie internetowym można założyć również w trakcie procesu zakupowego.

 

  

Bardzo dużo! 

Przede wszystkim możesz dodawać kolejne adresy do Twojej książki adresowej, wprowadzać nowe formy płatności, nie będziesz musiał przy każdym zamówieniu wypełniać wszystkich wymaganych pól formularzy (system zapamięta wszystko za Ciebie), będziesz mieć do dyspozycji pełną historię swoich zamówień itd. Zalet posiadania konta w e-sklepie jest naprawdę sporo. 

Dodatkowo jeżeli korzystasz z programu lojalnościowego BYTOM KLUB to będziesz mógł scalić konto programu ze swoim kontem w e-sklepie BYTOM i w ten sposób w jednym miejscu kontrolować całość Twoich działań na witrynie BYTOM. Jeżeli nie posiadasz jeszcze karty BYTOM KLUB to w bardzo łatwy sposób będziesz mógł ją uzyskać z pozycji swojego konta w sklepie internetowym BYTOM. 

Klienci posiadający aktywne konta otrzymują często dodatkowe spersonalizowane oferty, których nigdy nie zobaczysz w części ogólnej sklepu internetowego. 

W niedalekiej przyszłości planujemy udostępnienie Klientom posiadającym konta w sklepie internetowym możliwość łatwiejszego zgłaszania reklamacji, zwrotów lub wymiany towarów. Łatwiej będzie im się również kontaktować z Biurem Obsługi Klienta. 

 

 

To bardzo proste! 

Konto można założyć w dowolnym momencie korzystając z funkcji "rejestracja" znajdującej się po prawej stronie belki w topie sklepu internetowego.

   

 

Konto w sklepie internetowym można założyć również w trakcie procesu zakupowego.

W każdej z powyższych opcji automat przeprowadzi Ciebie przez bardzo krótki proces rejestracyjny. Całość nie potrwa dłużej niż 1 minutę. 

 

  

Najprawdopodobniej w trakcie procesu zakupowego nie zalogowałeś się na konto. Dokonałeś więc transakcji jako niezalogowany uzytkownik sklepu internetowego. Nie będziesz więc mógł śledzić transakcji na swoim koncie w sklepie internetowym. 

Nie martw się! Każdą zmianę statusu realizacji transakcji otrzymasz również na e-maila podanego w procesie rejstracji. Możesz również zawsze skontaktować się z nami przez infolinię lub pisząc na nasz adres e-mail. Chętnie udzielimy Tobie wszelkich informacji. 

Zakupione przez Ciebie produkty napewno dotrą na wskazany przez Ciebie w procesie zakupu adres w ciągu 3 dni roboczych, zgodnie z zapisami Regulaminu e-sklepu.

W naszym sklepie możesz na bieżąco monitorować status realizacji każdego zamówienia oraz wysyłki. Do tego celu możesz wykorzystać:

  • link do szczegółów zamówienia w mailu potwierdzającym jego złożenie/przyjęcie do realizacji
  • zakładkę "Moje transakcje" jeśli masz konto w naszym e-sklepie.

Jest to jeden z ważniejszych powodów, dla których warto założyć konto w sklepie internetowym BYTOM. 

Wszystkie informacje dotyczące zamówienia zawsze przechowywane są w historii transakcji na Twoim koncie. W dowolnym momencie możesz do nich zajrzeć. Na Twoim koncie zobaczysz zawsze aktualny status transakcji. 

 

Jeżeli jednak w momencie składania zamówienia nie posiadałeś konta w sklepie internetowym BYTOM to absolutnie się nie przejmuj!! Zadzwoń lub napisz do naszego Biura Obsługi Klienta. 

Pon. - Pt. od 9:00 do 15:00

Numer telefonu: (42) 231-58-09

e-mail: e-sklep@bytom.com.pl

 

Będzie nam bardzo miło zlokalizować Twoje zamówienie oraz określić status jego realizacji.

 

Standardowo do każdego zamówienia dołączamy paragon fiskalny. Jednak jeżeli życzysz sobie abyśmy wystawili fakturę VAT, to nic nie stoi na przeszkodzie. Wystarczy, że odznaczysz wskazany na rysunku poniżej checkbox oraz wypełnisz wymagane dane (nazwa firmy, adres, numer NIP).

Uwaga! Wprowadzenie danych jest możliwe jedynie przed złożeniem zamówienia. Po złożeniu zamówienia, zmiana danych do faktury jak i zgłoszenie prośby o wystawienie faktury nie są już możliwe.

 

Na każdej karcie produktu znajduje się link do tabeli rozmiarów. 

 

 

Poniżej znajdziesz również linki do wszystkich tabel rozmiarowych dostępnych na stronie.

 

 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skontaktuj się z nami