FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Zakupy

Prosimy o weryfikację wiadomości e-mail w głównej skrzynce odbiorczej oraz innych folderach skrzynki mailowej np.: spam, oferty, powiadomienia, reklamy, społeczność, inne etc.

Istnieje możliwość opłacenia zamówienia w następujący sposób:

  • Płatność online ( PayU, BLIK, karta płatnicza ) dla zamówień realizowanych za pośrednictwem kuriera DPD, kuriera DPD Pickup, paczkomatów Inpost, kuriera PickPack, z odbiorem osobistym w salonie,
  • Płatność za pobraniem dla zamówień realizowanych za pośrednictwem kuriera DPD
  • Płatność PayPo – Kup teraz zapłać za 30 dni dla zamówień realizowanych za pośrednictwem kuriera DPD, paczkomatów InPost, kuriera PickPack

Istnieje możliwość opłacenia zamówienia do 30 dni za pośrednictwem serwisu PayPo. Szczegółowe informacje dostępne są pod adresem:

Taka forma zapłaty jest możliwa wyłącznie w salonach stacjonarnych Bytom. Zapraszamy na zakupy:

Nie, taka forma zapłaty jest możliwa wyłącznie w salonach stacjonarnych Bytom.

W przypadku płatności za pobraniem nie ma możliwości zmiany metody płatności.
W pozostałych przypadkach prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta .

Zamówienie może zostać anulowane do momentu jego skompletowania. W tym celu zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
Gdy zamówienie otrzyma status Przygotowane do wysłania nie ma już możliwości jego anulacji.

W przypadku chęci wymiany produktu należy dokonać zwrotu w terminie 30 dni, a następnie ponownie złożyć nowe, niezależne zamówienie.

Proces zakupowy jest zautomatyzowany, każde zamówienie traktowane jest oddzielnie. Nie jest możliwe połączenie i wspólna wysyłka dwóch (lub więcej) zamówień.

Aktualnie wysyłka zamówień realizowana jest na terenie kraju.

Jak najbardziej jest możliwość odbioru zamówienia w salonie stacjonarnym Bytom. Lista salonów dostępna jest w koszyku w momencie składania zamówienia.

Dostawa

Formy dostawy uzależnione są od gabarytów, wagi oraz ilości produktów. W zależności od asortymentu forma dostawy pojawia się automatycznie w koszyku.
Dostępne są formy dostawy:
  • przesyłka standardowa za pośrednictwem kuriera DPD (płatność przy odbiorze) – 15 zł
  • przesyłka standardowa za pośrednictwem kuriera DPD (przedpłata) – 12 zł
  • dostawa do paczkomatu (przedpłata) – 12,99 zł
  • punkt odbioru DPD Pickup (przedpłata) – 6,99 zł
  • przesyłka ekspresowa kurier PickPack (przedpłata) – 12 zł
  • punkt odbioru – wybrany salon Bytom – 0 zł
Dla zamówień o wartości powyżej 349 zł wysyłka jest bezpłatna.

Towar wysyłany jest do 48h po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku.
W przypadku wyboru przesyłki ekspresowej dostępnej na terenie Warszawy - kurier PickPack – dostawa realizowana jest tego samego dnia lub w wybranym dniu i przedziale godzin. Kurier odbiera zamówienia od poniedziałku do piątku opłacone do godziny 14:00.
Szczegóły dostępne pod adresem: https://bytom.com.pl/wysylka-i-dostawy

Adres dostawy może zostać zmieniony do momentu skompletowania zamówienia. W tym celu zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta .
Gdy zamówienie otrzyma status Przygotowane do wysłania nie ma już możliwości jego anulacji. Zamówienia złożone z metodą płatności Za pobraniem nie podlegają modyfikacji.

Po pierwszej nieudanej próbie doręczenia, kurier może przekierować paczkę do najbliższego punktu Pickup. Status przesyłki można sprawdzić w śledzeniu przesyłki na stronie przewoźnika DPD.

Paczka oczekuje na odbiór 72 godziny (3 dni robocze). Informacja o terminie oczekiwania przesyłki dostępna jest w aplikacji DPD Mobile.

Paczka oczekuje na odbiór 72 godziny (3 dni robocze).

W celu odebrania przesyłki z punktu Pickup należy okazać dokument tożsamości.

Jest to uzależnione od rodzaju automatu, informacje wyświetlą się w koszyku podczas składania zamówienia.
Szczegóły dostępne pod adresem: Automaty paczkowe w DPD Polska - DPD Polska

Przesyłka oczekuje na odbiór w Paczkomacie InPost przez 48 godzin (2 dni robocze) od momentu otrzymania wiadomości SMS/e-mail.

W przypadku gdy dostarczona przez kuriera przesyłka jest uszkodzona (uszkodzony karton, foliopak, widoczne oklejenie taśmą z logo przewoźnika, etc…) należy sprawdzić zawartość przesyłki pod kątem ilości i jakości produktów, a w przypadku stwierdzenia braków lub innych nieprawidłowości spisać protokół szkody w obecności kuriera.
Jeśli nie ma możliwości spisania protokołu z kurierem należy wypełnić protokół elektroniczny dostępny https://protokol.dpd.com.pl/

Protokół należy sporządzić w możliwie najszybszym czasie od dostawy. Dla szkód widocznych z zewnątrz, w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od dostawy. Do protokołu należy dołączyć zdjęcia obrazujące zabezpieczenie przesyłki oraz rozmiar szkody.

WAŻNE - sporządzenie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej. Po spisaniu protokołu szkody należy złożyć oficjalną reklamację dołączając do zgłoszenia protokół elektroniczny oraz zdjęcia.

Szczegółowe informacje dostępne są pod adresem:

https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/

W przypadku, gdy przesyłka doręczona do Punktu Pickup DPD jest uszkodzona Klient może odmówić przyjęcia paczki z powodu uszkodzenia - przesyłka wraca do nadawcy.
W przypadku decyzji, że Klient przyjmuje przesyłkę, Klient powinien udokumentować uszkodzenie przesyłki i sporządzić protokół szkody online https://protokol.dpd.com.pl/ w dniu odebrania przesyłki.

W przypadku, gdy przesyłka doręczona do automatu paczkowego DPD Pickup jest uszkodzona, Klient po odebraniu przesyłki powinien udokumentować uszkodzenie przesyłki i sporządzić protokół szkody online https://protokol.dpd.com.pl/ w dniu odebrania przesyłki.

W przypadku, gdy przesyłka paczkomatowa InPost jest uszkodzona, należy zgłosić to jeszcze przy paczkomacie (maszyna przed zakończeniem odbioru zapyta Cię, czy z przesyłką jest wszystko w porządku).

Zwroty

W terminie 30 dni od momentu odebrania zamówienia istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Zwrot zakupionych produktów jest bezpłatny na terenie Polski. Warunkiem jest rejestracja zwrotu przez e-sklep i wybranie metody wysyłki oznaczonej jako Darmowy zwrot lub odsyłka na własny koszt . Szczegóły dotyczące realizacji zwrotów można znaleźć pod linkiem: https://bytom.com.pl/zwroty-i-reklamacje

Przekierowanie do formularza zwrotu dostępne jest z poziomu wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia.
Po otworzeniu wiadomości e-mail należy kliknąć w przycisk Przejdź do zamówienia , następnie wybrać opcję Utwórz zwrot .
WAŻNE - Prosimy o weryfikację wiadomości e-mail w głównej skrzynce odbiorczej oraz innych folderach skrzynki mailowej np.: spam, oferty, powiadomienia, reklamy, społeczność, inne, etc.

  • odbiór przez kuriera DPD,
  • punkt nadania paczkomat InPost,
  • odsyłka na własny koszt.
WAŻNE - Do czasu rozliczenia zwrotu, niezbędne jest zachowanie podpisanego protokołu odbioru paczki przez kuriera, który powinien zostawić u Państwa kurier. 
W przypadku zaginięcia paczki, do złożenia reklamacji usługi u przewoźnika DPD, niezbędne jest potwierdzenie odbioru paczki z podpisem kuriera.

Niestety nie ma takiej możliwości. Dla każdego zgłoszenia zwrotu nadawany jest indywidualny numer oraz etykieta nadawcza, za pośrednictwem której weryfikowany jest zwrot.

Nie ma takiej konieczności. Kurier będzie miał przy sobie wydrukowaną, gotową do naklejenia etykietę.
Prosimy pamiętać, aby odebrać od kuriera potwierdzenie nadania wraz z podpisem kuriera.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, zwrot należności powinien nastąpić najpóźniej do 14 dni od momentu odstąpienia od umowy sprzedaży.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem środków do czasu otrzymania zwracanych produktów lub otrzymania potwierdzenia nadania przesyłki ze zwrotem. Zwrot należności zostanie dokonany niezwłocznie po doręczeniu i sprawdzeniu przesyłki w magazynie zwrotów.

Zwrot środków nastąpi:
  • taką samą metodą jaką zostało opłacone zamówienie z wyjątkiem zamówień opłaconych przy odbiorze lub zaliczką Salonet,
  • przelewem bankowym dla zamówień opłaconych przy odbiorze lub zaliczką Salonet - prosimy o podanie numeru rachunku bankowego podczas rejestracji zwrotu.

Aktualnie zwroty produktów zakupionych za pośrednictwem Sklepu Internetowego nie są możliwe w salonach stacjonarnych Bytom.

Reklamacje

Reklamację można zgłosić w dowolnym salonie stacjonarnym Bytom lub odesłać reklamowany towar na adres:
VRG S.A. REKLAMACJE,
ul. Kilińskiego 1,
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski.
Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny
Szczegółowe informacje znajdują się pod linkiem: https://bytom.com.pl/zwroty-i-reklamacje

Program lojalnościowy Bytom - BYTOM KLUB

W celu przystąpienia do Programu należy zarejestrować konto na swoje dane w sklepie internetowym lub aplikacji mobilnej.
  • po zalogowaniu do konta w sklepie internetowym należy wybrać zakładkę Program Lojalnościowy, wypełnić i zapisać formularz zgłoszeniowy do programu oraz potwierdzić link aktywacyjny wysłany na adres mailowy konta. Po weryfikacji formularza Uczestnikowi nadawany jest numer wirtualnej Karty Klienta,
  • po instalacji aplikacji na urządzeniu mobilnym należy zarejestrować konto a następnie zalogować się i wypełnić swoje dane w formularzu udostępnianym za pośrednictwem aplikacji mobilnej. Po weryfikacji formularza Uczestnikowi przydzielany jest numer wirtualnej Karty Klienta i generowany jest kod QR wyświetlany w aplikacji mobilnej Bytom.
Karta programu lojalnościowego obowiązuje w marce Bytom, Wólczanka oraz Vistula.
Każdemu Uczestnikowi przypisane jest jedno konto w Programie na podstawie adresu e-mail podanego przez Uczestnika. 
W przypadku zarejestrowania się przez Uczestnika w sklepie Internetowym Bytom, Vistula lub Wólczanka przy użyciu tego samego adresu e-mail – Uczestnikowi automatycznie zostanie przypisana ta sama Karta Klienta.
Szczegółowe informacje można znaleźć pod poniższym linkiem: https://bytom.com.pl/bytom-klub

W celu zapisu transakcji na Koncie Lojalnościowym należy:
  • w przypadku zakupu w salonach stacjonarnych należy okazać wirtualną Kartę Klienta sprzedawcy w salonie (kod QR w aplikacji mobilnej) przed zakończeniem transakcji (przed rozpoczęciem drukowania paragonu),
  • w przypadku zakupu w sklepie internetowym: Uczestnik powinien założyć Kartę Klienta przed składaniem zamówienia. Punkty z tytułu zakupu są zapisywane w systemie Programu po 14 dniach od dnia dokonania transakcji i wygenerowaniu paragonu.

Zebrane punkty Uczestnik może wymienić na rabaty wyłącznie z pozycji Klienta zalogowanego w sklepie internetowym. W przypadku zakupu towarów, minimalna wartość rabatu wynosi 10 zł, a maksymalna wartość rabatu wynosi nie więcej niż 50% wartości zamówienia. Uczestnik może wykorzystać zgromadzone punkty również na pokrycie kosztów usługi (wyłącznie w postaci dostawy w sklepie Internetowym) – w zakresie 100% wartości takiej usługi.
Podczas składania zamówienia Uczestnik wpisuje w koszyku kwotę rabatu w PLN z dostępnego przedziału, tj. od 10 zł do wskazanych powyżej limitów („Możliwa kwota rabatu”) i klika Aktywuj rabat z punktów . Po wykonaniu powyższych czynności, odpowiednia ilość punktów odpowiadająca kwocie rabatu wartościowego zadeklarowanej przez Uczestnika zostaje automatycznie odjęta z karty Klienta, a wartość do zapłaty za wybrane towary lub usługi zostaje jednocześnie obniżona o tę kwotę.
Więcej informacji znajduje się pod likiem: https://bytom.com.pl/bytom-klub

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?
Skontaktuj się z nami: Biuro Obsługi Klienta